tirsdag 17. november 2009

Drøy dansing, knall s10li! Daggering, visst, boya!



'hæ?!'
'kødder du'
'wow'
Hva er dette? Koss1 går det an å danse sånn? sykt 10di. Sykt kult, sykt Mat.
Jeg så denne musikkvideoen for litt siden, siden ble jeg sykt nysgjerrig på hva dette var forno. Vi kjenner jo til Major Lazer(diplo og switch), Vi har jo til og med sett han ene live. Men denne danse greien var for kul. Litt etter jeg så musikkvideoen, så jeg at til og med NRK, Store Studio lagde en sak på fenomenet. Fett!

Sjekk det på NRK (viss du sier nrk på engelsk, blir det anarchy, hoho)


Det er finnes konkurranser, der folk er helt mad.


Og det finnes dokumentarer om greien,


sykt fett at det er en greie og det er visst ikke kvinne diskriminerende, så da er det greit. Dette ser bare tidi ut.
Mat.

6 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=EjW2Np3Z6so

    daggering mon, itta be da dance 4 da peepol!

    mario

    SvarSlett
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ySfIdnXF-Jg

    skerrit bwoy er det sjit mann
    fy føkk

    mario

    SvarSlett
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ZOXXxC3pC-0

    det er nesten for drøyt, denn derre skrikingenen i bakgrunnen og drøyt, drøyt, drøyt.

    heavy

    SvarSlett
  4. Det er jo han kisen fra musikkvideoen, fett!
    Hardt, alt for hardt. På sykkelen der, herre min hatt.

    saga mat.

    SvarSlett
  5. haha gutta, skal vi få med noe ebony bitches (magz du skaffer) og dagge ræven av oss på opera snart eller? ser for meg at dette hadde vært en hit der:D

    SvarSlett

Mata comment?